مقاله ISI به زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان و چکیده انگلیسی:
Humour as EFL Learning- Teaching Strategy
Abstract
It has been argued that humour is beneficial in the classroom because it increases social bonding between teachers and students, salience of information, and ultimately recall and retention. The current study attempts to test some assumptions about humour as a pedagogical tool. Results have indicated that using humour to teach material significantly increases students' overall performance. This study provides some valid evidence that humour may maximize the learning outcomes of the college classroom settings.
Keywords: Humour, EFL, Strategy, Learning
عنوان و چکیده فارسی:
استفاده از شوخي به عنوان يك استراتژي آموزش و يادگيري زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي (EFL)
چكيده:
اين موضوع توسط محققان اثبات شده است كه شوخ طبعي در محيط كلاس به دليل افزايش پيوندهاي اجتماعي بيندانشجو و معلم، اطلاعات مهم و با اهميت و همچنين يادآوري و به خاطر سپاري مي تواند مفيد واقع شود. اين پژوهش تلاش دارد تا برخي فرضيات را در مورد استفاده از شوخي به عنوان يك ابزار آموزشي مورد بررسي قرار دهد. نتايج نشان داده اند كه استفاده از شوخي براي تدريس مفاد درسي تا حد معني داري عملكرد كليدانشجوان را افزايش داده است. اين پژوهش برخي مدارك و شواهد معتبري بدست آورده است مبني بر اينكه شوخي مي تواند نتايج و بازدهي يادگيري را در محيط ها كلاسي كالج به حداكثر برساند.
كلمات كليدي: شوخي، EFL، استراتژي، يادگيري.
degan et al 2016_1531665065_13852_4646_1686.zip0.00 MB |